torsdag 29 augusti 2013

Foton är kul !

Här på bloggen kommer jag även att lägga ut kort på det vi gör i skolan. Jag brukar ta fram kameran när vi gör något utöver det vanliga. Detta tycker barnen är väldigt roligt och gör att de gärna går in och läser bloggen. Detta gäller även er föräldrar som på så sätt får se lite mer av vad vi gör i skolan.
Jag har bloggat i klasser före denna och det har varit mycket uppskattat av både barn och föräldrar.

Det finns ibland föräldrar som inte vill att man lägger ut deras barn på nätet vilket man kan förstå men i detta fall önskar jag att det är okej. Det blir nämligen tråkigt för den eller de elever som aldrig är med i bloggen. Dessutom är det synd om jag måste be de berörda eleverna att flytta sig så fort kameran är framme.

Bloggen är ju för övrigt inte intressant för andra än eleverna och deras föräldrar, så det lär inte vara några andra som läser den.

Om du som förälder trots allt inte vill att jag lägger ut kort, vill jag gärna att du ringer mig så att vi kan lösa problemet på bästa sätt.

Mvh Jakob

Tel. 0708-120293

Här kan ni gå in och titta hur än av mina gamla bloggar ser ut:

http://jakobhulden.blogspot.se/search?updated-min=2011-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2012-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=50