fredag 21 mars 2014

Vecka 13

Hej!

På onsdag den 2 april ska vi gå på skolbio. Vi ska se en film som heter "Eskil och Trinidad".
Jag hade tänkt att vi skulle cykla ner till bion om alla har cyklar som fungerar. Jag vill därför att ni kollar upp om ni har en fungerande cykel.

Det är nu snart dags för barnen att sälja Majblommor. Jag hoppas att så många barn som möjligt säljer för pengarna gör stor nytta för många barn här i kommunen.
Jag skickar med ett papper hem idag som ni föräldrar ska skriva på. Detta papper måste jag få in om ert barn ska sälja.
Säljstart är tisdagen den 8 april.

Måndag
Vi jobbar med fiskar på no:n.

Tisdag
Idrott. Glöm inte idrottskläder och handduk.
Slöjd.

Onsdag
Idrott. Glöm inte idrottskläder och handduk.
Vi fortsätter med våra skånska pilträd på bilden.

Torsdag

Fredag
Vi lyssnar på sista delen om Linné och repeterar områdena "däggdjur, fåglar och fiskar".

Läxor

Fredag
Mattestencil "Läxa 1"