fredag 21 november 2014

Hej alla goingar

Hej på er alla fina barn.

Om ni bara visste vad jag längtar efter er. Det är väldigt långtråkigt här hemma och jag önskar att jag fick vara hos er och ha lite goa mattelektioner istället.

Tack för alla fina brev! Både svenska och engelska.
Ni är verkligen duktiga. 

Operationen gick bra men det har varit jobbigt de första tre veckorna då jag har haft en benställning på mig som gjort att jag inte kunnat böja benet.
Den såg ut såhär
Det var jobbigt för då var jag tvungen att ha benet i högläge hela tiden så därför satt jag i soffan och tittade på film, löste korsord och suduko. Det blir dock tråkigt i längden.
5 ggr om dagen tränar jag med hjälp av olika övningar jag fått av min sjukgymnast. Det tar ca 30 min så jag lägger en del tid på det.
Nu hoppar jag runt på kryckor och det går bra. Det är roligare nu för då kan jag åka med och handla och göra andra saker utanför hemmet. 

Hoppas att ni mår bra allesammans och att ni tar hand om varandra.

Många stora kramar till er alla !

Jakob